W Urzędzie Miejskim w Kartuzach, ul. gen. Hallera 1, 83-300 Kartuzy w pokoju 315 zostaną Państwu udzielone wszelkie informacje o szkodliwości azbestu, zasadach bezpiecznego usuwania wyrobów zawierających azbest oraz przestawimy możliwości i zasady uzyskania dofinansowania na działania związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest. W ramach prowadzonego punktu informacyjnego przyjmowane są wnioski mieszkańców zainteresowanych uzyskaniem dofinansowania na zadania związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest.

 

Wszelkich informacji udzieli Państwu:

Pani Natalia Lekner i Pani Anna Trzuskolas
Wydział Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska
tel.(58) 694-52-50
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Urząd Miejski w Kartuzach
ul. gen. Hallera 1
83-300 Kartuzy

Godziny Pracy:

Poniedziałek: 8:00-18:00

Wtorek: 8:00 - 15:00

Środa - Czwartek: 8:00-16:00

Piątek: 8:00-15:00

Kontakt:

Urząd Miejski w Kartuzach

Wydział Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska

ul. gen. Hallera 1, 83-300 Kartuzy

(58) 694 52 50,  pok. 315

e-mail: os.lekner@poczta.kartuzy.pl

 

Lokalizacja:

Drukuj